Wizz Air – pregătit să preia conducerea pe piața locală

József Váradi, CEO al transportatorului Wizz Air, a opiniat ca noua decizie de a organiza angajaţii în sindicate nu este o idee atat de buna, sustinandu-si argumentul pe baza unei analogii cu intreprinderea de stat Tarom. Argumentul principal este ca decizia a fost luata doar din cauza faptului ca lucrurile nu merg “asa bine” pe acolo.

„Uitaţi-vă la Tarom. Piloţii poate că se simt mulţumiţi acolo pentru că fac parte dintr-un sindicat, dar cu tot respectul, este doar o chestiune de timp până când Tarom va dispărea de pe piaţă. Tarom este compania aeriană naţională de aici şi are o cotă de piaţă de doar 15%, iar Blue Air, Wizz Air sunt companii mai mari, iar Ryanair începe să devină o companie tot mai mare în România. Cu un sindicat poate câştigi pe termen foarte scurt, dar pierzi pe termen lung. Dar nu este o problemă doar în România, ci la nivel global. Noi credem că cea mai bună metodă este să ai un dialog deschis între management şi angajaţi”, a spus József Váradi într-o conferinţă de presă la Bucureşti.

De altfel, Wizz Air a fost stabilita în 2011 drept cea mai mare companie aeriană pe plan local ca număr de pasageri transportaţi, intrecand Taromul in acest sens.

Conform datelor, Wizz Air a atins in cursul anului 2017 6,8 milioane de pasageri transportaţi, pe cand Tarom nici macar nu a treuct de jumatate din numarul lor de clienti, ba chiar a scazut in clasament si fata de Blue Air. Mai mult, Ryanair, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa, are dorinta apriga de a pompa bani destui in Romania incat sa intreaca chiar si Tarom pe plan loca. Deci, in urmatorii ani s-ar putea sa asistam la niste schimbari majore in industria aceasta, mai ales ca Tarom mai are plati restante si la ora actuala.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

This entry was posted in Turism and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *