Deci, principala nemultumire sunt cozile interminabile de la casele pentru booking. Astfel de persoane ghinioniste au numai 2 optiuni: ori sa faca plangere la aeroport, ori isi pierd banii dati pe bilete. In tot acest timp, administratia aeroportului a promis ca va introduce noi sisteme de automatizare care vor scurta timpul la ghisee.
Doi tineri au povestit cum, dupa ce au stat ore intregi la coze, au ajuns in sfarsit, dar prea tarziu, cu zece minute după închiderea porţii de îmbarcare, la ora 6 şi 40 de minute. Avionul lor era pentru Viena.
Iata ce ne-au spus acestia:
- – Ați stat la coadă la…
- – La verificare pașapoarte.
- – Acolo am stat și ce să vorbesc cu femeia aia?
- – Acolo mergeți și faceți reclamație. Unde este vina noastră? Noi am așteptat cât s-a putut. Mai aveți puțin și mă și bateți.
- – Nu vă bat, dar îmi dați dumneavoastră 1.700 de lei?
- – Domnule, s-a închis poarta de îmbarcare, nu mă interesează unde ați stat.
- – Dar nu vi se pare normal ca tot dumneavoastră să țipați la mine…
- – Dacă veneați cu 3 ore înainte…
- – Cum adică cu trei ore înainte, doar nu vreți să vin aici la ora 01.00, când eu am zbor la ora 07.00.
- – Ok, vreau să chemi poliția.