Firma care deține brandul 1 Minute s-a extins cu un nou magazin la Unirii View

Lagardère Travel Retail România a deschisa inca un magazin 1 Minute în clădirea de birouri Unirii View, avand in total, astfel, 40 de magazine.

Locatia 1 Minute care tocmai a fost inaugurat prezinta o suprafață totală de cam 164 mp și se afla la parterul clădirii de birouri Unirii View. Restaurantul are in meniu o gramada de produse culinare proaspete (sendvișuri, salate, deserturi, sucuri din fructe proaspăt stoarse și produse de patiserie), precum și un segment complementar de produse Convenience (tabac și accesorii, snackuri dulci și sărate, băuturi răcoritoare, cafea proaspăt măcinată, cărți și reviste).

”Prin deschiderea unui magazin 1 Minute în Unirii View continuăm expansiunea rețelei în centrul Capitalei și în principalele centre de afaceri. Suntem un retailer cu un know-how solid în dezvoltarea și implementarea conceptelor de tipul Quick Service Restaurant, cafenele și alte concepte Foodservice, atât la nivel local cât și la nivel internațional, de aceea construim fiecare magazin având în minte nevoile persoanelor din zona respectivă și ne propunem să oferim, de fiecare dată, o gamă adaptată de produse și servicii, eficiență, confort și atmosferă prietenoasă”, a declarat Petruța Ioniță, Head of Marketing & Category Management Lagardère Travel Retail România.

Lagardère Travel Retail face parte din cele 4 divizii ale Grupului Lagardère și ocupa locul intai in industria de retail pentru călători. In total, aceasta divizie are 4.400 de magazine prin conceptele Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte concesiuni din 34 de țări și raporteaza vanzarile in valoare de 4,5 miliarde euro.

La noi in tara, compania are activitate inca din anul 1999, de cand a intrat pe piața comerțului din zonele de tranzit (Travel Retail), galerii comerciale și centre de afaceri și are o rețea de mai mult de 270 de magazine, pentru segmentele Travel Essentials (News & Convenience, Convenience, Gifts & Souvenirs) și Foodservice, prezentand un portofoliu de 8 branduri, printre care: Inmedio, Relay, 1 Minute și So! Coffee. În umra cu 2 ani firma a inregistrat in Romania vanzari ce depasesc 557 de milioane de lei,  o majorare cu 14% in comparatie cu 2016.

This entry was posted in supermarketuri, Turism and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *