Pentru prima dată, Kroger intră pe o nouă piață

Kroger, cel mai important retailer din SUA, a semnat un parteneriat cu unul cei mai mari e-commerce de pe piata, Alibaba, ceea ce le va accesa comercializarea suplimentelor și a altor feluri de produse de pe piața din China. Asta inseamna ca, pentru prima data, retailer-ul isi deschide si alte piete de desfacere in afara americii.

Kroger a terminat in 2017 pe plus, numai cu 123 de miliarde de dolari, si urmeaza sa vanda noi produse sub denumirea de Simple Truth, target-ul fiind consumatorii chinezi care cauta produse organice de calitate.  Tot in cursul anului anterior, gama Simple Truth a adus 2 miliarde de dolari pentru companie, din comercializarea lor. Deocamdata, acestia au decis sa vanda pe marea piata numai multivitamine și migdale sub acest brand.

Insemna, totodata, o noua competitie acerba intre Kroger si Walmart, cel din urma semnand si ei un parteneriat cu chinezii de la JD.com.

“Retailul online ne va permite să ne adresăm unor noi consumatori și unor piețe unde nu avem magazine fizice. Vom începe cu China”, a anuntat Yael Cosset, Chief Digital Officer Kroger.

Cota de piață a online-ului în zona produselor alimentare din China variza si urmeaza sa creasca de 2 ori mai mult, până la 6,6% în 2020, dupa cum arata si datele firmei de cercetare IGD.

This entry was posted in business and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *