Ce se mai întâmplă în TURISMUL VITICOL?

In primul rand, ar trebui sa spunem despre turismul viticol ca este inca in dezvoltare la noi in tara si parca abia acuma incepe sa prinda radacini puternice. De la an la an, turismul viticol incepe din ce in ce mai mult sa fie o parte esentiala a turismul gastronomic si o baza pentru strategiile de marketing (de a atrage clientii) de catre cei care ofera cazare – ne atrage atentie Organizația Mondială a Turismului. De asemenea, aceasta a realizat în perioada 7-9 septembrie, în Georgia, cea dintai conferință internațională adresata exclusiv turismului viticol.

Noul eveniment a strans sub acelasi acoperis mai mult de 200 de participanți, dar si pe cei din domeniul politic, profesionisti în turism – toti venind din 50 de țări. Evenimentul este foarte important pentru turismul viticol, asta pentru ca le ofera vizitatorilor/participantilor o sansa de a interactiona unii cu altii si de a gasi metode pentru promovarea sus-mentionatei ramure din turism, de fapt, crearea unei legaturi mai stranse intre locurile cu experienta in turism viticol si locurile care au sansa de a se dezvolta spre acest tip de turism.

Turism viticol Sursa foto: wikipedia.org

Turism viticol                                                   Sursa foto: wikipedia.org

Turismul viticol este strâns legat de identitatea destinațiilor și cuprinde valori culturale, economice și istorice. Mai mult decât atât, constituie un motor major în diversificarea strategiilor, ajutând destinațiile să-și îmbogățească oferta turistică și să atragă publicuri diverse. Această conferință încearcă nu doar să sublinieze aceste lucruri, ci și să promoveze schimburile și să consolideze cooperarea între destinațiile cu potențial în acest domeniu”, a spus Secretarul General al UNWTO, Taleb Rifai. 

Wine Tourism Prototype” este o noutate in turismul viticol, el este un instrument proiectat de UNWTO care are rolul de cauta noi metode pentru recunoasterea relatiilor dintre crame si mediul din jurul lor, precum ne-a si aratat Yolanda Perdomo de la UNWTO,acest instrument metodologic, care poate fi adaptat și replicat în diferite regiuni, va ajuta destinațiile să fie promovate prin intermediul cadrului oenologic, lucru care va ajuta de asemenea la evidențierea altor aspecte precum cultura, istoria și tradiția unei destinații”.

Ramaneti aproape pentru si mai multe articole despre TURISM VITICOL, dar si din alte subdomenii ale TURISMULUI.

Alte articole pe aceeasi tema:

https://turismhoreca.ro/horeca-ce-presupune-aprovizionarea-unui-restaurant/

https://turismhoreca.ro/intalniri-cu-touroperatorii-straini/

https://turismhoreca.ro/mai-multi-pasageri-din-romania-conexiunea-catre-scandinavia-este-foarte-populara/

https://turismhoreca.ro/berlin-istoria-unica-intalneste-modul-de-viata-modern/

https://turismhoreca.ro/pentru-nova-travel-tui-travel-center-este-un-frate-mai-mare/

This entry was posted in ROMANIA PITOREASCA, TURISM VITIVINICOL and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *